משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח
משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח
משלוח אספקה ומועדים
א. המוצרים השונים יסופקו באמצעות שליח עד הבית וזאת בהתאם לכתובת שתינתן בעת הרכישה. מחירי המשלוח הם ע”פ מה שמפורסם בעת הרכישה, ועלולים להשתנות מעת לעת.
ב. דמי המשלוח מחושבים באתר לאחר הנחות וקופונים.
ג. זמני האספקה באמצעות שליח עד הבית להם אנו מתחייבים הם עד 5 (חמישה) ימי עסקים (להלן:”מועדי האספקה”). חישוב מועדי האספקה על פי ימי עסקים, דהיינו ימים א`-ה`, למעט ימי שישי, שבת, ערבי וימי חגים ומועדים. יחד עם זאת, חברתנו עושה כמיטב יכולתה להקדים את זמן האספקה. זמן אספקה של משלוח עם שליח לישובים חריגים – עד 7 ימי עסקים.
ד. אספקת המוצרים באמצעות שליחים תתבצע בהתאם לתנאי האספקה של חברת המשלוחים מטעם חברתנו ובכפוף לרשימת הישובים של החברה בהן מתבצעת שליחות עד הבית. במידה ואין ביכולתה של חברת המשלוחים מטעם חברתנו לבצע את המשלוח עד לבית הלקוח מכל סיבה שהיא, לרבות בשל תנאי מזג אוויר ו/או מצב בטחוני העלול לסכן את חיי המשלחים, יובהר העניין ללקוח וימצא פתרון חלופי המקובל על שני הצדדים. יובהר בזאת, כי בכל הנוגע לביטול משלוח בשל התנאים שצוינו לעיל, תהיה חברתנו הפוסקת הבלעדית.
ה. לקוח/ה שלא יהיה זמין לקבלת המשלוח, וחברת המשלוחים נאלצה להחזיר את החבילה, הלקוח/ה יזוכה בניכוי 35 ש”ח עלויות שילוח ואריזה.
ו. הזמנה שתתקבל בימים א-ה אחרי שעה 15:00 או בימי שישי/שבת/ וערבי חג , תחשב כהזמנה שהתקבלה ביום העסקים הבא.
ביטול עסקה
על מנת לבטל עסקה, נא צור עימנו קשר באחד מאמצעי הקשר הקיימים לרשותך באתר, ובמידה והביטול יאושר נבצע החזר בהתאם לאמצעי עימו ביצעת את הרכישה.
א. ניתן לבטל רכישת מוצרים בתוך 14 (ארבעה עשר) ימים מיום קבלתם, כשהם ארוזים באריזתם המקורית וסגורים בסגירת היצרן ולא נעשה בהם שימוש וזאת בהודעה בכתב לדואר אלקטרוני. לאחר בירור פנייתך ותיאום מול ה”חברה” יש להחזיר את המוצר באמצעות הדואר לכתובת אשר תינתן לך. לאחר החזרת המוצרים תזוכה במחיר ששילמת עבורם (לא כולל דמי משלוח), ובניכוי עלות שליחות ההחזרה (במידה וקיימת).
ב. במקרה בו המוצרים אותם קיבלת לא היו תקינים בעת קבלתם, לא תחויב בדמי המשלוח, אריזה, דמי החזרה או דמי טיפול.
ג. חשוב לציין כי כל המוצרים נבדקים לפני שילוח. אינך רשאי להחזיר או להחליף מוצרים שאריזתם המקורית נפתחה, אלא אם התברר שהם פגומים. במקרה של מוצר פגום אתה רשאי לשלוח את המוצר בצירוף הקבלה שקיבלת ומייל המתאר את הבעיה במוצר. לאחר שנקבל את פנייתך, נשלח אליך שנית את המוצר על פי הזמנתך המקורית ובלבד שהוא נמצא במלאי אצל הספק. הזכות להחזיר או להחליף מוצר ו/או שירות כפופה לסייגים נוספים כאמור בסעיף 14 לחוק הגנת הצרכן, תשמ”א – 1981.